3D - תלת מימד ואנימציה ממוחשבת

בטח שמעתם לא מעט את  המילה תלת מימד והייתם בטוחים שמדובר במשקפיים....

בואו נשפוך עוד קצת צבע לידע שלנו על תלת מימד, בעיקר בתחום העיצוב, האינטרנט והווידאו.

את מושג תלת מימד אפשר להסביר בהיבט הפיזיקלי - הצגת אוביקט/חלל במרחב בעל שלושה מימדים/צירים (אורך, רוחב וגובה).

אז אתם שואלים אך אפשר להשתמש בתלת מימד לפרסום?

הדמיות אדריכליות

כיום קשה להסתפק בשרתות אדריכלי ולעיתים אפילו לא פשוט לקרוא ולדמיין אותם במדויק.
כאן נכנס המקום שלנו כאמני תלת מימד, בכדי ליצור את התמונה המלאה האינפורמטיבית והמוחשית ביותר שאפשר להעביר אנו עובדים לצד אדריכלים ומעצבי פנים כאחד בשביל ליצור כבורכם את ההדמיה של המבנה שלכם לכדי ראליסטיות.

ההבדלים הגדולים בין הדמיות של האדריכל לבין הדמיות של אמן תלת מימד כוללים בתוכם:
1. עיצוב חלל נכון.
2. יצירת החומרים הרצויים והראליסטים לכל חלק ופרט בפרוייקט.
3. התאמת תאורה נכונה.
4. בחירת הגדרות מצלמה מתאימות לסצינה.
5. קומפוזיציה.
6. פוסט - השלב הסופי של תיקוני התמונה כגון: תיקון צבע, תאורה כללית ודגשים על התמונה הסופית המתקבלת מהרנדר הסופי של תוכנת התלת.

פרסומות

בעולם הפרסום, תלת מימד נכנס בצורה של הדמיית המוצר עצמו, דרך הפעולה של מוצר, ועד ליצירת סביבות ואלמטים המדגשים את המיתוג והתחושה הרצויה מהמוצר אותו נדרש פלרסם.