שירותי Moodle

שרותי Moodle

תחזוקה ותמיכה שוטפת 

  • סיסביינד מנהלת במסגרת חוזה תחזוקה שנתי עשרות רבות של התקנות Moodle  עבור מגוון לקוחות מעולם האקדמיה הישראלי. 
  • במסגרת חוזי השרות השונים סיסביינד תומכת במאות אלפי סטודנטים ועשרות אלפי עובדי הוראה

רמת שרות

  • מענה אנושי ומקצועי ע"י מהנדסי תוכנה
  • לרוב הלקוחות סיסביינד מספקת תמיכה Tier 2 , בהתאם ל SLA מוסכם.

שירות אירוח Moodle

שירות אירוח מנוהל של Moodle מאפשר לך את השימוש האופטימלי במערכת ה-Moodle מבלי לדואג להיביטים הטכנים של ניהול התשתיות ואפטימיזציה אותם אנחנו עושים עבורך. שירות אירוח מנוהל של Moodle מוצע כ SaaS ובכך פותר אותך מדאגה להתקנה, ניהול ותחזוקה של Moodle או של השרתים המארחים.
תכונות נוספות:

  • עדכונים שבועיים
  • אופטימיזציה ל-Moodle
  • Enterprise Datacenter
  • תמיכה בממשק Moodle ובזיהוי תקלות.
  • גיבויים

עיצוב ממשק Moodle

Tהמעצבים המקצועיים של SysBind מייצרים עוברך ערכת עיצוב המותאמת למפרט ולצרכים שלך, החל מהתאמת ערכת עיצוב ועד בנייה מחדש של ערכת עיצוב מותאמת המיוחד עבורך. 

ייעוץ עבור Moodle

SysBind מציע שירותי יעוץ על ידי המומחים שלה בתחום על מנת שתוכל לספק פתרונות טובים ואיכותיים לניהול הלמידה שלך באמצעות Moodle. המומחים שלנו ידוע להציע את הפתרונות ואפשרויות על מנת שתוכל לספק את הצרכים של הלומדים, המורים ואנשי המנהלה בתהליך ניהול הלמידה. שירות היעוץ שלנו מכסה הן את הפן הטכנולוגי והן את הפן המטדולוגי של ניהול הלמידה בעזרת Moodle ומה שמסביבה.